Gantian Peralatan Unifi Percuma Kepada Pelanggan Mangsa Banjir. Ini Cara Mohon Gantian Free
Pelbagai barang yang di rumah rosak teruk akibat banjir yang melanda sehingga mengakibatkan kerugian beribu ringgit.
Kalau anda nak tahu, bangunan rumah dan barangan dalam rumah juga boleh diinsuranskan malah boleh di claim mengikut harga yang diletakkan. Bolehlah gunakan wang tersebut untuk membaik pulih rumah serta gantikan barang-barang rosak dengan peralatan yang baru!
Selain itu, Telekom Malaysia (TM) juga bakal memberikan gantian peralatan Unifi secara percuma kepada pelanggan-pelanggan mereka yang ditimpa musibah banjir baru-baru ini.
SEMAKAN STATUS TERKINI PERKHIDMATAN
Isi Kandungan
Pelanggan-pelanggan Unifi boleh membuat semakan status terkini perkhidmatan yang terjejas di pautan berikut:
- http://unifi.com.my/unifi-alerts
- Lihat status terkini perkhidmatan seperti yang dipaparkan.
CARA MOHON GANTIAN PERALATAN UNIFI ROSAK
Pelanggan Unifi boleh memohon penggantian peralatan yang rosak menerusi Live Chat di saluran berikut:
- Klik Next dan lengkap pertanyaan langkah demi langkah.
Atau anda boleh membuat permohonan gantian peralatan dengan menghubungi pihak Unifi di talian:
- 100
PESANAN UNIFI
Pihak Unifi melalui Twitter mereka juga berpesan:
“Kami juga memohon kepada semua pelanggan agar sentiasa patuh dengan tip keselamatan yang telah disediakan oleh pihak berkuasa.”
Serta meminta maaf atas segala kesulitan yang dihadapi oleh pelanggan-pelanggan mereka.
“Pihak kami ingin memohon maaf atas segala kesulitan yang dihadapi sepanjang gangguan perkhidmatan akibat banjir ini. Kesabaran dan keperihatinan anda amat kami hargai.”
Dalam pada masa yang sama, anda boleh membuat permohonan Bantuan Wang Ihsan (BMI) Bencana Banjir, seperti yang dikongsikan ini:
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.