Adakah anda saah seorang mangsa yang terlibat dengan banjir? Sedih melihat kereta kesayangan anda rosak akibat ditenggelami banjir?
Proton Holdings Bhd juga tampil dengan tujuan untuk meringankan beban pelanggannya yang terlibat dengan bencana banjir dengan memberikan diskaun sehingga 40%.
Malah, terdapat beberapa lagi caj yang ditanggung penuh oleh Proton Holdings Bhd agar pelanggan-pelanggan mereka tidak terbeban dengan musibah yang berlaku.
JUMLAH DISKAUN
Isi Kandungan
Menurut Proton Holdings Bhd, diskaun yang diberikan kepada pemilik kereta Proton adalah seperti berikut:
- 20% bagi alat ganti tertentu
- 20% untuk caj buruh
CAJ-CAJ DITANGGUNG PROTON
Selain daripada diskaun bagi alat ganti dan caj buruh, Proton Holdings Bhd juga akan menanggung caj-caj yang dikenakan kepada pemilik kereta seperti berikut:
- Caj tunda: RM200
- Caj pembersihan bahagian luar dan ruang enjin kereta: RM100
PROSEDUR DAPATKAN DISKAUN & TANGGUNGAN CAJ
Pelanggan-pelanggan Proton yang ingin mendapatkan diskaun dan tanggungan caj tunda serta pembersihan bahagian luar dan ruang enjin kereta, anda perlu:
- Membuat laporan polis mengenai insiden kerosakan kereta akibat banjir
“Ramai pelanggan kami mengalami kerosakan tempat tinggal serta perniagaan termasuk kereta mereka. Oleh itu, kami ingin menghulurkan bantuan untuk memastikan kenderaan mereka boleh diperbaiki dan memberi jaminan bahawa pelanggan kami adalah keutamaan syarikat.”
Ketua Pegawai Eksekutif Proton Edar, Roslan Abdullah
Manakala pelanggan Unifi pula boleh mendapatkan gantian peralatan yang baru melalui 2 kaedah yang dikongsikan disini.
Nak mohon Bantuan Wang Ihsan (BWI) Bencana Banjir? Klik sini dan buat permohonan dan pastikan anda menepati syarat yang telah ditetapkan.
MAKLUMAT LANJUT & PERTANYAAN
Sebarang maklumat lanjut dan pertanyaan mengenai diskaun dan tanggungan caj berkaitan kereta Proton yang rosak akibat banjir, sila hubungi Proton di talian berikut:
- 1-800-88-8398
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.