Jawatan Kosong Personel MyStep Di Kementerian Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (KKMM). Mohon Disini
Masih lagi mencari pekerjaan? Jangan lepaskan peluang dengan membuat permohonan kerja sebagai Personel MyStep di Kementerian Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (KKMM) dengan segera sebelum tarikh tutup pada 26 Februari 2021 ini.
Untuk pengetahuan anda, Personel MyStep adalah jawatan yang menggantikan jawatan Pekerja Sambilan Harian atau PSH dan terdapat banyak kekosongan jawatan yang menantikan anda.
Sebelum buat permohonan, semak syarat kelayakan terlebih dahulu terus buat permohonan anda dengan segera.
TARIKH TUTUP PERMOHONAN
Isi Kandungan
Mohon dengan segera sebelum:
- 26 Februari 2021
JAWATAN YANG DITAWARKAN
Jawatan yang ditawarkan Kementerian Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (KKMM) ialah:
- Personel MyStep: Penolong Pegawai Teknologi Maklumat (Rangkaian/Teknikal)
Perkhidmatan yang ditawarkan adalah secara:
- Kontrak MyStep
Tempoh kontrak adalah:
- Mac 2021 hingga Disember 2021
KADAR GAJI YANG DITAWARKAN
Kadar gaji yang ditawarkan untuk jawatan ini ialah:
- RM1,800 / bulan
Jenis/Kompleksiti Tugas Berdasarkan Kesetaraan Akademik | Upah (RM) |
Setaraf Ijazah Sarjana Muda | 2,000 |
Setaraf Diploma/ Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia | 1,800 |
Setaraf Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) | 1,600 |
Tiada Sijil Pelajaran Malaysia | 1,400 |
SYARAT LANTIKAN PERSONEL MYSTEP KKMM
Antara syarat lantikan Personel MyStep KKMM ialah:
- Warganegara Malaysia
- Memiliki sekurang-kurangnya Diploma dalam bidang Teknologi Maklumat (IT) atau Sains Komputer atau setara yang diiktiraf Kerajaan.
- Berkebolehan dan berkemahiran berkaitan komputer dan perkakasan IT.
- Berkebolehan dan berkemahiran dalam rangkaian satu kelebihan.
- Bersedia mempelajari perkara-perkara baharu di dalam bidang IT.
- Boleh bekerja di bawah pengawalan minimum dan menyiapkan tugasan dalam tempoh yang ditetapkan.
CARA MOHON PERSONEL MYSTEP KKMM
Jika anda berminat dan layak, apa yang anda perlu lakukan ialah:
- Hantar permohonan anda melalui emel di: [email protected]
DOKUMEN YANG DIPERLUKAN
Antara dokumen yang diperlukan untuk melengkapkan permohonan anda adalah:
- Resume legkap gambar berwarna berukuran pasport terkini
- Salinan kad pengenalan
- Salinan sijil
- Dokumen sokongan lain seperti transkrip, sijil iktisas dan yang relevan
Baca juga: 5 Contoh Email Mohon Kerja MySTEP Yang Sesuai Untuk Dihantar Ke Mana-mana Kementerian & Jabatan
MANFAAT YANG DIPEROLEHI
Sekiranya anda layak, anda akan menerima beberapa manfaat seperti berikut:
- Kemudahan cuti rehat, cuti sakit, caruman KWSP & PERKESO
UPDATE TERKINI MYSTEP
Sebarang update terkini mengenai jawatan MyStep, anda boleh layari laman berikut:
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.